Поръчка от magazinbor.bg
Мога ли да поръчам по телефон?
Да, всички поръчки се приемат онлайн през сайта или на телефон 0888 841 300.
Мога ли да направя добавка към вече направена поръчка?
Да, може на телефон 0888 841 300.
За добавката не се начислява допълнителна такса за доставка, но ако към главната поръчка има начислена такава, цената ѝ не се променя.
Мога ли да добавя цигари към поръчката си?
Да, можете да добавите желаните цигари към поръчката ви на телефон 0888 841 300 или в поле “Бележки към поръчката“, като не можем да гарантираме за тяхната наличност. Добавянето на цигари към поръчката не влияе на главната поръчка и ако към главната поръчка има начислена такса за доставка, цената ѝ не се променя.
Ако добавя продуктите в количката си, ще резервирам ли количествата?
Добавянето на продукти в количката не е гаранция за резервиране на тяхното количество.
Как мога да разбера какъв е срокът на продуктите?
Всички продукти в магазин Бор са в срок на годност за което нашият екип се старае ежедневно.
Ако все пак искате да разберете конкретен срок на даден продукт оставете в поле “Бележки към поръчката“ вашия въпрос, ние ще се свържем с вас. Ако има продукти с наближаващ край на годност ние отново ще се свържем с вас за да ви уведомим и да потвърдите дали поръчаният продукт да бъде доставен.
Рекламация и обратна връзка
Къде мога да изпратя своя сигнал за рекламация?
За да подадете сигнал за рекламация, може да се свържете с нашия екип всеки ден от 8:00 до 18:00 часа на телефони 0888 841 300 или на имейл office@magazinbor.bg
Какво трябва да направя ако съм получил продукти в лошо състояние или имам липсващи продукти от поръчката?
Проверявайте поръчката си при доставка. Ако след като нашият служител си е тръгнал откриете проблем в поръчката ви, като липсващи продукти или продукти в лошо състояние, можете да се свържете) с наш оператор и да сигнализирате за проблема. Добре е да подадете сигнала си в рамките на 1 час след доставката на поръчката.
Как мога да откажа поръчката си?
За да откажете направена поръчка е необходимо да се свържете с наш оператор на телефони 0888 841 300 или на имейл office@magazinbor.bg
Как се процедира при разлика в грамажите между поръчаните и доставените продукти?
След като поръчката ви бъде събрана и пакетирана, ще получите имейл или телефонно обаждане с всички корекции по нея.
Транспорт и доставка на поръчките
За кои райони мога да поръчам?
Районите за доставка, които обслужваме са: с.Бистрица (п.к. 1444), с.Железница (п.к. 1475), кв.Симеоново (п.к. 1434), в.з Малинова долина – Герена (п.к. 1756), в.з Малинова долина (п.к. 1756), в.з Бункера (п.к. 1756), жк.София парк (п.к. 1756), жк. Камбаните (п.к. 1756).
Каква е цената за доставка?
Цената за доставка е 4.99 лв. за поръчки до 50лв. без значение от избрания метод за плащане. За поръчки над 50лв. доставката е безплатна.
До колко време мога да получа поръчката си?
Поръчката ви може да бъде доставена до 3 часа, след нейното завършване или в удобен за вас часови диапазон записан в поле “Бележки към поръчката“.
Ако направя поръчка след 18:00 часа, кога ще получа поръчката си?
Поръчки направени след 18.00ч. се доставят на следващия ден или може да се вземат на място от магазина до 19:30ч.
Мога ли да помоля за точен час за доставка?
При желание от ваша страна за точен час заявен по телефон или в поле “Бележки към поръчката“ в зависимост от натовареността ще опитаме да се съобразим с желания час.
В какви условия се транспортират продуктите?
Всички поръчки се доставят с автомобил, регистриран в БАБХ (Българска Агенция по Безопасност на Храните). Замразените продукти се транспортират в допълнителни хладилни кутии със сух лед.
Поръчката ми ще бъде ли качена до етажа?
Да, доставката, която предлагаме се извършва до вратата на жилището ви.
Има ли преференции за хора с увреждания на опорно-двигателната система?
magazinbor.bg ви дава възможност да пазаруваш без такса за доставка, ако имате увреждане на опорно-двигателната система.
Необходимо е само да ни информирате за вашето актуално ТЕЛК решение по имейл – office@magazinbor.bg или телефон – 0888 841 300, преди да завършите своята поръчка. Ние ще ви потвърдим до 24 часа получаването на вашата заявка и активирането на безплатна доставка при поръчки от вашия клиентски профил.
Плащане на поръчките
Какви начини на плащане предлага онлайн магазинът?
Може да платите вашата поръчка по 3 начина:
– на място при доставката в брой;
– на място чрез дебитна или кредитна карта;
– онлайн чрез дебитна или кредитна карта. След заявено ваше желание в поле “Бележки към поръчката“ ще ви бъде изпратена заявка за плащане чрез myPOS.
Мога ли да платя поръчката си с ваучери за храна и какви ваучери за храна мога да използвам?
Не, на този етап не предлагаме плащане с ваучери за храна.
Мога ли да платя по банков път?
Не, на този етап не предлагаме плащане по банков път за поръчките.
Къде и как мога да приложа промо код?
Промо кодовете може да ги приложите ръчно при завършване на поръчката си.